Subscribe:

niedziela, 9 grudnia 2012

Choinka.

Cześć dziewczynki,
mam słabość do tego bloga,miałam się poddać ale jednak przyszedł taki czas że znów zapragnęłam tu coś opublikować.Nabrałam energii i nowych pomysłów,więc osoby które zapragną mnie `śledzić` na pewno nudzić się nie będą.Jestem ostatnio naładowana wszelkimi pomysłami na DIY dlatego chcę Wam dziś przedstawić moją choinkę,którą wczoraj zrobiłam.Odkąd mam pas musimy znaleźć inne rozwiązanie na choinkę, bo na dużą pełną bombek i słodyczy nie ma co liczyć... :(

Do wykonania choinki potrzebne są : 

- kartka z bloku technicznego, 
- taśma,
- włóczka,
- kilka koralików,
- pistolet z gorącym klejem. 

Z kartki z bloku technicznego wykonujemy stożek, łącza sklejamy taśma.Następnie, całą choinkę równomiernie owijamy włóczką ( wstążką,nitką ) jak kto woli, a na samym końcu zrobimy naszą choinkę ( koralikami , piórkami itp. ) 

Dziś mam w planie wykonać choinkę z szyszek, tylko... na początku trzeba je mieć :O 

 
Polecam stworzenie każdemu swojej własnej choinki :) Jak widać stanowi ona bardzo fajny stroik :)

2 komentarze:

  1. slicznie ci wyszla :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń