Subscribe:

środa, 9 maja 2012

Avon :)

Hej,
Dziś bardzo szybka notka,szkoda marnować tak piękne pogody na siedzenie przed monitorem.Dziś pokażę Wam i od razu zachęcę do zakupu dwóch produktów z AVONU,które moim zdaniem są bardzo świeże,pięknie pachną no i oczywiście są nie zastąpione w czynnościach do których są skierowane.A oto one :


Krem
Pielęgnacyjno-naprawczy balsam do włosów w moim przypadku normalnych i zniszczonych z wyciągu z Rumianku i Aloesu.
Zapach : Jest bardzo delikatny,wyraźnie czuć wyciąg z rumianku i aloesu,kompozycja bardzo delikatna,nie drażniąca.
Konsystencja : Jest ona bardzo płynna,jasno biała. 
Nie używałam jeszcze tego kremu,więc nie przedstawię Wam moich opinii na jego temat, zapach i konsystencja na razie jest ok.


Krem 
Lekki nawilżający krem do twarzy z wyciągiem z trawy cytrynowej i ogórka.
Zapach : Jest dość świeży,skupiający się na świeżym i naturalnym zapachu. 
Konsystencja : Krem jak to krem. 
Opinia : Jestem jak najbardziej za,krem był dość tani a jego efekt - nawilżenie taki odnawiający zapach po jego zmyciu.Fajnie się rozciera.

 Zachęcam do kupna.
Jutro pojawi się bardzo zaskakująca stylizacja, czekajcie :) 
Pa-Pa :*

35 komentarzy:

  1. Takie kremy bardzo by mi się przydały ;) Na pewno się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. juz od dluzszego czasu zastaanawiam sie nad tymi odzywkami :-)chyba sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. balsamu do włosów nie znam, ale jedyne czego nie lubie w tych kremach do rąk to to że często się zmieniają jeśli chodzi o serie Care

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post.

    Zapraszam bialedrzwi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. aż wypróbuję :)
    Zapraszam do obejrzenia mojego diy
    http://trivia-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo że jestem Konsultantką AVONu, to nie próbowałam tych dwóch produktów. Mam kilka innych faworytów, może to przez to ;) Także po jakieś drobne informacje zawsze można do mnie naskrobać.

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do mnie na nowy pościk:)

    OdpowiedzUsuń
  8. polecę cioci , przyda jej się;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, dużo super notek. Dodaje do obserwowanych, zrewanżujesz się?
    http://wiki-me-and-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka . ! Masz fajnego – naprawdę - bloga !
    Jeśli chcesz możemy pododawać się do obserwowanych :]
    Odpisz w komentarzu na moim blogu czy tak czy nie : ] Zapraszam do komentowania !

    http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    + Proszę odpisz na moim blogu bo pewno nie zapamiętam adresu Twojego : ) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje fajnego pomysłu na bloga, jeżeli masz ochotę obejrzeć coś z mody zapraszam do siebie
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę nad tym kremem do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też stosuje produkty avon'u i nigdy nie wydawało mi się, że przepłaciłam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog + obserwuje i liczę na to samo . :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę nie gra mi początek twojej notki , a dopisek pod balsamem do włosów. . .
    Zastanawiam się na tym kremem do twarzy . Tylko boję się, że będzie mnie uczulał ... mam strasznie wrażliwą cerę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Loving your post!
    Happy to have found your blog. Glaldly follow you via gfc and bloglovin!
    Hope you can follow me too on both!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  17. http://shinybox.pl/?ref=73a29c1 zarejestrujesz się? rejestrując się, dodają mi 5 pkt - za 100 wysyłane są darmowe kosmetyki o wartości ponad 200 zł. po rejestracji i potwierdzeniu maila będziesz mogła zbierać własne pkt :) bardzo proszę, brakuje mi mało osób , a to ważne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. :) obserwuje i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam,ale bardzo mnie zachęciłaś do kupna :)
    Zapraszam do mnie na konkurs ;) Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam, ale chętnie wypróbuję ;D
    zapraszam serdecznie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. właśnie przeglądałam katalog Avonu i zastanawiałam się co zamówić. I po Twojej recenzji chyba skuszę się na ten balsam do włosów ;)
    + może obserwujemy? ;*
    zapraszam do mnie ! i pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  23. nie stosowałam aczkolwiek może wybrubuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie zakupiłam ten krem, ale boję się go użyć do twarzy troszke, czy nie zapchał Cię? nie wyskakują po nim pryszcze?
    zapraszam do mnie na bloga w wolnej chwili:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post! I'm your new Follower! :) I hope you visit my blog sometimes.. Thank you! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  26. nie lubię firmy avon...


    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  27. super blog ^^
    obserwujemy ? jak tak to wbij :) http://alexandra190.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam ten krem ! - jest świetny ! <33

    OdpowiedzUsuń