Subscribe:

środa, 28 marca 2012

z bieli na zieleń

Cześć,
Rekolekcje się dziś skończyły,wielka szkoda bo nasz ksiądz był prze kapitalny! Pewnie już wszyscy wiedzą o bardzo modnej obecnie zabawie kolorowymi barwnikami do tkanin... Spróbowałam i ja! Wszystkie moje ciuszki były w odcieniu bieli, więc z stąd wziął się tytuł dzisiejszego postu.Farbowałam 3 rzeczy,aczkolwiek z ostatniej jestem najbardziej zadowolona,gdyż część barwniku wykończyła swój ciemny odcień na 2 pierwszych rzeczach,a ostatnie spodnie wyszły wręcz pastelowe :O do wykonania spodni użyłam też `DOMESTOSU` aby nadać im ciekawych wzorków (smug, zacieków,plam).


Aby uzyskać fajny efekt,białych kółek,które barwnik nie obejmuje trzeba powiązać koszule w miejscach gdzie chce się uzyskać taki efekt ( najlepiej gumkami ) 


1 barwnik przypada na 1 l wody, do której będzie wrzucona tkanina.


Barwnik i tkaninę gotujemy ok. 30 min 


Pamiętajcie! aby do farbowania używać metalowych garnczków i przyrządów, którymi będziecie mieszać ciuch.


A oto efekty.Pomysł ten jest rewelacyjny,ułatwia zmianę danej rzeczy garderoby w prosty,tani i łatwy sposób.Powodując zmianę starej,mało atrakcyjnej bluzki w nową unikatową rzecz, którą na pewno nie zobaczycie u dziewczyny przechodzącej obok.Poćwiczcie swoją kreatywność, do dzieła :) 

A teraz odbiegając od powyższego tematu, przedstawiam wam moją,własnoręcznie wykonaną Kawę Latte, do jej przygotowania potrzebowałam oczywiście kawy, mleka, cukru :) 

14 komentarzy:

  1. Kurczę ale fajny efekt tego farbowania.
    Bardzo mi się podoba.
    No ja jutro mam "rekolekcje" choć teraz w liceum już nie mam czegos takiego ze idę ze szkołą do kościoła czyli poprsotu mam długi weekend ;))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow ! Extra pomysł ^^
    ładnie ta bluzka wyszła !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł bluzka mega kolor!!
    spodnie rewelacyjne!!
    długo trzeba moczyć tak te rzeczy ? :D jaki to barwnik ?

    OdpowiedzUsuń
  4. jesli chodzi o bluzke rzeczywiscie wyglada fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyszły ;) muszę dorwać barwnik i zrobić coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wyszły te spodnie te bardziej ziolone.Muszę zakupić ten barwnik oraz kawę!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt zacieków na spodniach wyszedł fenomenalnie! też muszę poeksperymentować z barwnikami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze chciałam spróbować tego sposobu, znaczy farbowania ubrań, ale jakoś nigdy nie nadarzyła się do tego okazja

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysł, muszę wypróbować :D
    + Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i powiem szczerze, że ciekawy i baardzo pomysłowo efekt końcowy..:)) (zapraszam, w wolnej chwili)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od jakiegoś czasu miałam w planach nieco pobawić się barwnikami. Mam nadzieję, że efekty mojej pracy będą podobne to tych Twoich, bowiem wszystko wyszło znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysł, muszę wypróbować :D
    + Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń