Subscribe:

wtorek, 21 lutego 2012

wrócisz?

Cześć dziewczyny,
No to co? zaczynamy blooogowanie? :) 
Od jakiegoś czasu zaczęłam przeglądać blogi innych fenomenalnych dziewczyn,które czują i żyją modą wyprzedzając przy tym wszystkie nowości.Ciekawy opis,dużo zdjęć sprowokowały mnie do zrobienia podobnej strony.Nie wiem jak u mnie będzie czego będzie dużo,czego mało,nie jestem typową dziewczyną nie mam konkretnego loku na siebie-kombinacja? tak, to jest dobre słowo.No to co pasuje się poznać,dla was Paulina :) aha i jak jest w tytule mam nadzieje że wrócisz :)
A dziś outfit z dzisiejszego bardzo słonecznego popołudnia.



Pierścionki - hurtownia biżuterii katherine
Torba - River Island
Buty - Sergia Leone
Spódnica - New Design
Korale - Butik 
Koszula - Second hand
Płaszcz,rajstopy,kokarda we włosach - Podmiejski bazarek,

6 komentarzy:

  1. Hej :) pod postem wszystko jest napisane dokładnie z czego jest :) dzieki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  2. A nic się nie stało :) podoba mi się ten zestaw- wcześniej jakoś tego nie napisałam :) masz chęć dodać się do obserwowanych? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, podoba mi się torebka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, boski pierścionek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw! pierścionek jest świetny :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ten outfit jest idealny. Świetnie tu wyglądasz. Zegarek mi się bardzo podoba. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń